loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 73 نظرات (0)

فوتبالیست گلستانی تیم ملی نوجوانان با بیان اینکه آرزویش کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان است، گفت: سردار آزمون گفته است، بهتر از او خواهم شد.

«عبدالرئوف نجاری» ۱۵ سال پیش در شهرستان گنبدکاووس به دنیا آمد اما به خاطر شرایط شغلی پدرش راهی تهران شده و هم اکنون در پایتخت زندگی می کند. سکونت در مرکز کشور، موجب شد شرایط وی برای پیمودن پله های ترقی بیشتر شود به طوری که با وجود سن کم، سابقه بالایی در تیم های ملی دارد. او همچنین در تیم نوجوانان سایپا تهران بازی می کند.

این فوتبالیست گلستانی در ابتدا به آغاز و سابقه فوتبالی خود اشاره کرد و گفت: فوتبالم را از ۶ سالگی در مدرسه فوتبال پرسپولیس زیر نظر آقای «قلعه دار» شروع کردم. سپس در سنین ۷ تا ۱۰ سالگی در عضویت تیم «آرمین» بودم و در سن ۱۲ سالگی به تیم نفت تهران رفتم که در تیم نونهالان نفت به مدت یک سال بازی کردم.

نجاری که هم اکنون در عضویت تیم نوجوانان سایپا است افزود: ابتدا در تیم نونهالان سایپا در پست دفاع چپ بازی می کردم و خدا را شکر در این رده توانستم با ۲۲ گل زده و ۱۸ پاس گل بهترین بازیکن تیم باشم و بازوبند کاپیتان را به بازو ببندم.

وی در مورد چگونگی بستن بازوبند کاپیتانی بیان کرد: سال اولی که به تیم سایپا آمدم از همه بازیکنان یک سال کوچکتر بودم ولی با بازی خوب توانستم در سال بعد حضورم، نظر مربی خود آقای «حسن عبدی» را جلب کنم و کاپیتان شوم.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات پیگیر فوتبال گلستان می شوم اظهار کرد: تیم های اتکا گلستان، شهدای بندر ترکمن، عقاب گنبد، امیدگلستان و شهید آسیابی کلاله را می شناسم. همچنین آقایان وحید تجری و حکیم قره جه را می شناسم که به من لطف زیادی داشته اند.

عبدالرئوف نجاری

این فوتبالیست ملی پوش به ارتباطش با «سردار آزمون» ملی پوش گلستانی تیم بزرگسالان اشاره کرد و گفت: تلفنی با هم در ارتباط هستیم. اردوی قبل ما با تمرینات بزرگسالان همزمان شد و با هم ارتباط خوبی برقرار کردیم.

نجاری در پاسخ به این سوال که نظر آزمون درباره فوتبالش چه بوده است بیان کرد: نظر خاصی نداده اما گفته است که بهتر از خودش می شوم.

وی در ادامه از پیوستن به تیم بزرگسالان سایپا خبر داد و اظهار کرد: پارسال به مدت ۴۰ روز با تیم بزرگسالان تمرین کردم و امسال برای قرارداد با بزرگسالان در حال تلاش هستم.پارسال به مدت ۴۰ روز با تیم بزرگسالان تمرین کردم و امسال برای قرارداد با بزرگسالان در حال تلاش هستم.

وی در مورد میزان شانس حضورش در تیم بزرگسالان سایپا گفت: بستگی به تلاش خودم و برنامه های باشگاه دارد که چه زمانی اجازه پیوستن بازیکن به بزرگسالان را بدهد.

این فوتبالیست ملی پوش با بیان اینکه به مدت ۴ سال در تیم های ملی حضور دارم اظهار کرد: در رده زیر ۱۲ سال در استعدادیابی ها توانستم خودم را نشان بدهم. در زیر ۱۲ سال مربی من «رضا مهدجو» بود که در مرحله استعدادیابی توانستم نظر وی را جلب کنم و اکنون در تیم ملی نوجوانان هستم.

عبدالرئوف نجاری به رویداد مهم تیم ملی اشاره و تصریح کرد: ۲۵ شهریور مسابقات انتخابی جام جهانی و آسیایی در تبریز خواهیم داشت. پارسال توانستیم رتبه سوم آسیا را کسب کنیم و خدا کند امسال هم بتوانیم به جام جهانی برویم. بعد از اینکه از مرحله گروهی به عنوان تیم اول بالا برویم، مسابقات اصلی در هند است و ۴ تیم برتر آسیا به جام جهانی خواهند رفت.

کاپیتانی تیم ملی و رئال مادرید آرزوی من است

نجاری به بیان الگوهای فوتبالی خود در داخل و خارج پرداخت و گفت: داوید آلابا بایکن تیم بایرن مونیخ آلمان و احسان حاج صفی فوتبالیست تیم ملی بزرگسالان الگوهای فوتبالی خارجی و داخلی من هستند.

وی در پایان به آرزو و اهداف فوتبالی خود اشاره کرد و گفت: من خیلی دوست دارم به صورت فیکس در تیم رئال مادرید بازی کنم و کاپیتان این تیم شوم.

وی افزود: همچنین خیلی مشتاقم که در تیم ملی بزرگسالان کاپیتان شوم. کاپیتانی تیم ملی و بازی در تیم رئال مادرید دو آرزوی مهم من هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 35,345
  • بازدید کلی : 143,239