loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 121 نظرات (0)

خواننده زیرزمینی عنوان کرد:تیم هنرمندان نیاز به امیر تتلو نداشت

به گزارش شباویز به نقل از کاپ،امیر تتلو پس از اینکه از تمرین تیم هنرمندان دیپورت شد در صحفه اینستاگرام خود نوشت:

دارم برمیگردم از تمرین "هنرمندان" !! تمرینى که اینبار خیلى زود تموم شد چون دیگه احتیاجى به "امیر تتلو" نداشت !!! اون تیمى که من توش بازى میکردم حتى یک هنرمند هم نداشت اما امروز که رفتم سر تمرین همه هنرمند و پیشکسوت بودن و صفحه ى اینستاشونم بالاى ٦٠٠٠ تا فالور داشت و با منتخب ستارگان دنیا هم بازى داشت و به من گفتن برو  جالبه !!! خیلى جالبه !!! خدارو صد هزار مرتبه شکر که دیگه احتیاجى به من ندارن و منم میبخشمشون اما هوادارام فقط مال منن و شیش شهریور روز من !!! یه چند وقتى ممکنه اعصابم خراب باشه نیام ولى سعى میکنم که پست بعدى رو شب نشده بذارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 35,385
  • بازدید کلی : 143,279